Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Students and graduates"'
Autor:
O. N. Brega, G. V. Kruglyakova
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 26, Iss 1, Pp 171-201 (2024)
Introduction. The digital transformation of higher education in Russia has caused the need to revise the approaches to language training of university graduates. Aim. The present research aimed to model a Digital Campus with its services and function
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a5fdef6250a40c8970f6249e42ef5d6
Autor:
Łużniak-Piecha, Magdalena, Golińska, Agnieszka, Żukowska, Katarzyna, Brdulak, Jakub, Rogiński, Mikołaj, Nieznańska-Cwynar, Agnieszka
Publikováno v:
e-mentor. 98(1):64-74
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1111632
Autor:
Pesonen, Henri, Waltz, Mitzi, Fabri, Marc, Syurina, Elena, Krückels, Sarah, Algner, Mona, Monthubert, Bertrand, Lorenz, Timo
Publikováno v:
Advances in Autism, 2021, Vol. 7, Issue 1, pp. 16-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AIA-10-2019-0035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hasuike, Mitsuto, Hara, Yoshiaki, Yoshimura, Yasuko, Murakami, Ikumi, Shirai, Fumie, Konishi, Yukiko, Aoki, Motokuni, Ogihara, Toshio
Publikováno v:
森ノ宮医療大学紀要. 16:23-37
目的:COVID-19発生前後の意識・行動変容について看護大学生と卒業生を比較検討する。方法:「COVID-19が世界的に発生する前後の意識・行動変容について」尋ねたアンケートの回答を量的
Autor:
Timo Lorenz, Bertrand Monthubert, Mona Algner, Mitzi Waltz, Sarah Kruckels, Marc Fabri, Elena V. Syurina, Henri Pesonen
Publikováno v:
Advances in Autism, 7(1), 16-27. Emerald Group Publishing Ltd.
Pesonen, H, Waltz, M, Fabri, M, Syurina, E, Krückels, S, Algner, M, Monthubert, B & Lorenz, T 2021, ' Stakeholders’ views on effective employment support strategies for autistic university students and graduates entering the world of work ', Advances in Autism, vol. 7, no. 1, pp. 16-27 . https://doi.org/10.1108/AIA-10-2019-0035
Pesonen, H, Waltz, M, Fabri, M, Syurina, E, Krückels, S, Algner, M, Monthubert, B & Lorenz, T 2021, ' Stakeholders’ views on effective employment support strategies for autistic university students and graduates entering the world of work ', Advances in Autism, vol. 7, no. 1, pp. 16-27 . https://doi.org/10.1108/AIA-10-2019-0035
Purpose This paper aims to examine effective support strategies for facilitating the employment of autistic students and graduates by answering the following research question: What constitutes effective employment support for autistic students and g
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Regina Hamitovna Elagina
Publikováno v:
Sovremennye Issledovaniâ Socialʹnyh Problem, Vol 0, Iss 8 (2013)
В данной статье автором анализируется сложившийся образ бизнеса у студентов и выявляются ведущие социальные факторы конструирования и
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47b190a0e848468aa54fb75231e0e2ba