Zobrazeno 1 - 10
of 7 415
pro vyhledávání: '"Students' approaches to learning"'
Autor:
Faranda, William T.1 (AUTHOR) farandwt@jmu.edu
Publikováno v:
Marketing Education Review. Nov2024, p1-19. 19p.
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-21 (2024)
Abstract Assessing students’ approaches to learning (SAL) is crucial for evaluating their critical thinking abilities and subject domain comprehension. A deep approach and organised studying have been linked to lower study-related burnout, while an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ef04ee6b369456cacadb00b952b65c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Students’ approaches to learning are of essence in nursing education. This is because nursing is a profession where classroom learning leads to clinical performance. Although the literature recognizes student’s approaches to l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2777baf771d64ae1b80d8dd881cbb00d
Autor:
Ropovik, Ivan1,2 (AUTHOR) ivan.ropovik@pedf.cuni.cz, Greger, David1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Sep2023, Vol. 60 Issue 9, p3351-3371. 21p. 1 Color Photograph, 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Mar 01. 103(3), 313-337.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45295068
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-8 (2022)
Abstract Background This study investigated the relevance of the revised 2-factor study process questionnaire (R-SPQ-2F) for exploring medical students’ approaches to learning in Qatar and identify how factors like gender, age, educational attainme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c49f776b101c4839bc0697e0a89a99b7
Autor:
Englund, Hans1 hans.englund@oru.se, Stockhult, Helen1, Du Rietz, Sabina1, Nilsson, Andreas1, Wennblom, Gabriella1
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Jun2023, Vol. 67 Issue 4, p559-573. 15p.