Zobrazeno 1 - 10
of 71 769
pro vyhledávání: '"Students' achievement"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 284-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766176
Publikováno v:
الأستاذ, Vol 63, Iss 4 (2024)
The purpose of this study was to examine the effect of the hot seat strategy on female students’ achievement and attitudes towards geography. A quasi-experimental experiment was designed and implemented, specifically a pre test post test- control-g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a015c9353bf4a9bb48957e303ba6a79
Autor:
أماني فهد القوسي1, ندى جهاد الصالح2
Publikováno v:
Journal of Research in Specific Education Fields - J.R.S.E.F. Oct2024, Vol. 36 Issue 1, p185-210. 26p.
Autor:
Xu, Jianzhong1 (AUTHOR), Guo, Shengli2 (AUTHOR), Feng, Yuxiang3 (AUTHOR), Ma, Yidan4 (AUTHOR), Zhang, Yichi5 (AUTHOR), Núñez, José Carlos6 (AUTHOR), Fan, Huiyong7 (AUTHOR) huiyongfan@hotmail.com
Publikováno v:
Psicothema. 2024, Vol. 36 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Ahmed Elmabaredy, Nurgun Gencel
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract This study aimed to explore the integration of self-regulated learning into digital platforms to improve students' achievement and performance. Moodle platform was used with additional modifications to integrate the features of self-regulate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/730d3db99b3c428087264c2f60fa5e23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.