Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Students' Voices"'
Publikováno v:
Didaktika: Jurnal Kependidikan, Vol 13, Iss 2 (2024)
This study aims to explore the impact of utilizing the Rosetta stone application as a means to improve English speaking skills among second-grade junior high school students. The study employs a qualitative case study approach and data content analys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5877a7cda347dfa75099b37cbb7c88
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1074 (2024)
While there is extensive evidence that student-centered pedagogies (SCPs) develop multidimensional (motor, cognitive, social) outcomes in students, the coalesced use of some of the core pedagogies of student-centered models (SCMs) can facilitate the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/153edc13d1c44a3c8d8fbe2edc7e9d35
Publikováno v:
Okara: Jurnal Bahasa dan Sastra, Vol 17, Iss 1, Pp 118-133 (2023)
Feedback should be beneficial to learners; it should provide information about their performance of a task or activity. This study aims to explore students' concerns and expectations toward teachers' online written feedback through photovoice. Partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f33793fb7694bf1a94b93bb2a3c0cad
Autor:
Efrem Melián, Julio Meneses
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings (2023)
Online doctoral programmes have become increasingly popular, allowing adult professionals to pursue their academic goals while carrying on with their lives. This research inquired into a seldom-explored aspect of the online PhD experience: its transf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1ed2c1861fa45b783c705d384468625
Publikováno v:
Lensa: Kajian Kebahasaan, Kesusastraan, dan Budaya, Vol 12, Iss 2, Pp 263-281 (2022)
In facing the metaverse era, technology in language instruction plays an essential role in elevating students’ digital literacy. It leads teachers to integrate digital tools utilization in the instructional context to accommodate the students’ ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1885385631574974b8ef33c063f13796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 14, Iss 2 (2022)
Students’ voices about the use of the English language in bilingual higher-education programs have received little attention, since most research has focused on lecturers’ attitudes, challenges, and needs. This exploratory study aims to gain insi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cf74ce0e98f406bb19a255b3214cf68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sitti Hadijah, Shalawati Shalawati
Publikováno v:
J-SHMIC: Journal of English for Academic, Vol 8, Iss 2 (2021)
The emergence of videos as instructional media in the EFL learning contexts has provided meaningful values to learners’ learning experiences. There have been many studies investigated the effectiveness of the videos in EFL field. However, this stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48900c782afe44ee9a1be4f333832e90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.