Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Student-mothers"'
Autor:
John N-yelbi
Publikováno v:
International Journal of Studies in Psychology, Vol 4, Iss 2, Pp 50-55 (2024)
This study explored the psychosocial challenges of pregnant and parenting student mothers at a University in Ghana. It adopted a qualitative phenomenological research approach underpinned by an interpretive paradigm. Participants involved pregnant an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5614414e8dc84f25a7ed2e46e97b15f0
Autor:
Laurie Glick, Adi Finkelstein
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 22, Pp e40422- (2024)
Background: There is a paucity of research examining how student-mothers in nursing school, who have four or more children and come from traditional societies, are able to navigate between their studies and motherhood. These mothers are expected to j
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/faf0acbc47a94d878295e61b974b8d29
Autor:
Glick, Laurie ⁎, Finkelstein, Adi
Publikováno v:
In Heliyon 30 November 2024 10(22)
Autor:
Andrea Todd
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 26 (2023)
This paper analyses the findings of a two-stage small-scale research project investigating the needs of undergraduate students with dependent children (‘student-parents’) studying in a post-1992 university. The findings of Stage 1 of the study, u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7b68c9721cd449ca7314cec82d3b117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kobi V. Ajayi
Publikováno v:
Women, Vol 1, Iss 3, Pp 137-142 (2021)
The coronavirus (COVID-19) pandemic is the deadliest public health emergency in the twenty-first century. To mitigate the rapid spread of the virus, institutions around the globe, including higher education, instituted infection control measures such
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03d3d7bc419844a8870d370ebc4c92c1
Publikováno v:
Student Success, Vol 11, Iss 1, Pp 22-34 (2020)
Personal characteristics contributing to success in higher education has become an important area of focus in recent years. Duckworth’s (2007) grit framework shows positive correlations with a range of academic outcomes. This article explores the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3ef522f3ddc463981794dcb1ead5e6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Resource Management International Digest, 2020, Vol. 28, Issue 3, pp. 33-35.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HRMID-12-2019-0281