Zobrazeno 1 - 10
of 471
pro vyhledávání: '"Student-led clinics"'
Autor:
Abidi, Syed Muhammad Aqeel1 (AUTHOR) syed.abidi2@scholar.aku.edu, Nazeer, Ali Hyder1 (AUTHOR), Rizvi, Muhammad Mushahid Hussain1 (AUTHOR), Abidi, Syeda Tayyaba Fatima2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 11/6/2024, p1-6. 6p.
Autor:
Maple, Myfanwy1 mmaple2@une.edu.au, O'Neill, Kristy2, Gartshore, Scott1, Clark, Jane1, White, James2, Pearce, Tania1
Publikováno v:
Australian Journal of Rural Health. Dec2023, Vol. 31 Issue 6, p1168-1183. 16p.
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 13, p e58084 (2024)
BackgroundStudent-led clinics can provide students from allied health professions with the opportunity to gain valuable placement experience as an integral component of their preregistration program, enabling them to develop their competencies, profe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb303a0286d641de9e9e8e101b25ca88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Syed Muhammad Aqeel Abidi, Ali Hyder Nazeer, Muhammad Mushahid Hussain Rizvi, Syeda Tayyaba Fatima Abidi
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Curricular Development, Vol 11 (2024)
Using the case study of a 12-year-old girl diagnosed with complex congenital heart disease at a student-led clinic (SLC) organized by Humanity Initiative (HI) in Karachi, the paper highlights the effectiveness of SLCs in providing accessible and comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e3fbab3d9354baf8c98fcfbc74f8667
Autor:
Robertson S; Glasgow Caledonian University, Glasgow, United Kingdom., Thomson K; Glasgow Caledonian University, Glasgow, United Kingdom., Bannigan K; Glasgow Caledonian University, Glasgow, United Kingdom.
Publikováno v:
JMIR research protocols [JMIR Res Protoc] 2024 Nov 27; Vol. 13, pp. e58084. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 27.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. Mar/Apr2022, Vol. 36 Issue 2, p234-244. 11p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.