Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Student-centered methods"'
Autor:
Kutasi, Reka
Publikováno v:
Acta Marisiensis. Philologia. 4(4):86-93
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1092680
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laberge, Vincent
Le présent mémoire explore l’enseignement en classe inversée, tel que rapporté par 25 enseignants de niveau collégial et universitaire au Québec en 2017-2018. L’étude décrite dans ce mémoire documente l’usage de la classe inversée, da
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1866/27013
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Se presenta un estudio de caso sobre la aplicación del método pedagógico Visual Thinking Strategies (VTS) a las visitas escolares del Museo Picasso de Barcelona. Teniendo como objetivo principal analizar las percepciones del profesorado de primari
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4970c667fd03e830eed4197a56cccd48
http://hdl.handle.net/2445/190202
http://hdl.handle.net/2445/190202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Submitted by Isabel Gomes (itg@lisboa.ucp.pt) on 2014-07-21T08:05:38Z No. of bitstreams: 1 PHD RELATORIO FINAL MAIO 2014.pdf: 2842137 bytes, checksum: 6c66c7a37f77cfdba29bafa6e99a4b0f (MD5) Approved for entry into archive by Isabel Gomes (itg@lisboa.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::405f5298f32faa3c85a5338d3b95ec87
Autor:
Sayre, Elaine
Traditional teacher-centered methods of lectures and PowerPoint presentations are commonly used when teaching secondary social studies, yet these methods continually prove to be boring for most high school students and neglect to teach critical think