Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Student-centered instruction"'
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 5, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
Abstract Student-centered instruction allows students to take ownership over their learning in the classroom. However, these settings do not always promote productive engagement. Using discourse analysis, student engagement can be analyzed based on h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1dea5263fbd41599780674d555d40de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ivanova-Sullivan, Tanya
Publikováno v:
Педагогика / Pedagogy. 91(2):212-221
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=752119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcelo Bernal A., Jan Feyen
Publikováno v:
Maskana, Vol 8, Iss 1, Pp 61-69 (2017)
English teachers in Ecuadorian universities, like teachers in many non-native English-speaking countries, face the challenge of dealing with uninterested, unmotivated students, even when intermediate proficiency of English is a basic requirement for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfa25724968c48749c830236a34913e9
Autor:
Kevin, Jambor
Publikováno v:
中部大学リベラルアーツ論集. 5:122-126
This paper describes the design and structure of a university-level English as a Foreign Language course in Japan and how its approach fosters critical thinking among students. The course requires students to read, discuss, form, and express an origi
Publikováno v:
Literacy Today (2411-7862). Jan-Mar2022, Vol. 39 Issue 3, p72-72. 1/4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paula Andrea Bedoya
Publikováno v:
HOW, Vol 21, Iss 1, Pp 82-102 (2014)
This case study explores how a group of graduate students manifest autonomy in an English as a Foreign Language virtual course at a Colombian university. Analysis of questionnaires, forums, and interviews showed that students manifested attitudes tha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65fec58dbc114404bcb8ce5afcea00c3