Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Student-Faculty Relationships"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shannon Davis, Rebecca Jones
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 1 (2020)
Undergraduate research has been documented as yielding valuable student learning outcomes. While the outcomes have been extensively investigated, the development and characteristics of the relationship with the research mentor has received less atten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90616aa531c749ff85fc025a641b7226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingrid Snijders
Relationships between students and their educational programs play an important role in higher education. After all, during that period students develop into young professionals who enter the labor market after their graduation. This thesis studies t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e39f4387633e85fc7008cb2db18edcbd
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/401693
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/401693
Autor:
Rebecca M. Jones, Shannon N. Davis
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 1 (2020)
Undergraduate research has been documented as yielding valuable student learning outcomes. While the outcomes have been extensively investigated, the development and characteristics of the relationship with the research mentor has received less atten
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HIgher Education Research & Development, 37(2), 404-417. Abingdon, Oxfordshire: Routledge, Taylor & Francis
Higher Education Research & Development, 37(2), 404-417. Taylor & Francis Ltd
Higher Education Research & Development, 37(2), 404-417. Taylor & Francis Ltd
Data on which the manuscript was accepted: Reference: Snijders, I., Rikers, R. M. M., Wijnia, L., and Loyens, S. M. M., “Relationship Quality Time: The validation of a relationship quality scale in higher education”. Manuscript submitted for publ
This study's aim was to investigate a hypothesized model examining the associations between students' perceptions of the quality of their relationship with their educational faculty and staff (i.e., relationship quality) and students' involvement. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::5e95cf8a6668b9b2c6f1daa2e68037eb
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409757
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409757