Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Student-AI interaction"'
Autor:
Gökhan Akçapınar, Elif Sidan
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract This study examines the impact of an AI programming assistant on students' exam scores and their tendency to accept incorrect AI-generated information. The customized AI programming assistant was developed by the authors using GPT based Larg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92756a8347f8418abf750a6b9d3974c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.