Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Student-AI interaction"'
Autor:
Amoozadeh, Matin, Nam, Daye, Prol, Daniel, Alfageeh, Ali, Prather, James, Hilton, Michael, Ragavan, Sruti Srinivasa, Alipour, Mohammad Amin
The new capabilities of generative artificial intelligence tools Generative AI, such as ChatGPT, allow users to interact with the system in intuitive ways, such as simple conversations, and receive (mostly) good-quality answers. These systems can sup
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.00305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australasian Journal of Educational Technology; 2024, Vol. 40 Issue 1, p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gökhan Akçapınar, Elif Sidan
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract This study examines the impact of an AI programming assistant on students' exam scores and their tendency to accept incorrect AI-generated information. The customized AI programming assistant was developed by the authors using GPT based Larg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92756a8347f8418abf750a6b9d3974c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Jun2022, Vol. 27 Issue 5, p6069-6104, 36p
Autor:
Zhang, Yang, Dong, Changqi
Publikováno v:
Systems; Nov2024, Vol. 12 Issue 11, p462, 31p