Zobrazeno 1 - 10
of 742
pro vyhledávání: '"Student satisfaction and self confidence in learning"'
Publikováno v:
Signa Vitae. Sep2023, Vol. 19 Issue 5, p104-111. 8p.
Publikováno v:
Istanbul Journal of Pharmacy. Apr2023, Vol. 53 Issue 1, p80-85. 6p.
Autor:
Florence M. F. Wong, David C. N. Wong
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 3, Pp 1030-1039 (2023)
The coronaviral pandemic has led to a shift in traditional teaching methods to more innovative approaches, such as high-fidelity patient simulation (HFPS), which can improve students’ clinical judgment and decision making for quality patient care.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37bf011083244d5782fbcf2ab036515b
Autor:
Pence, Patricia L.
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing January 2022 17(1):31-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reierson, Inger Åse, Sandvik, Leiv, Solli, Hilde, Haukedal, Thor Arne, Husebø, Sissel Eikeland
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies Advances November 2020 2
Autor:
Farrés-Tarafa, Mariona1,2,3,4 (AUTHOR), Bande, David5 (AUTHOR), Roldán-Merino, Juan1,2,6,7 (AUTHOR) juan.roldan@sjd.edu.es, Hurtado-Pardos, Barbara1,2,8 (AUTHOR), Biurrun-Garrido, Ainoa1,2 (AUTHOR), Molina-Raya, Lorena1,2 (AUTHOR), Raurell-Torredà, Marta9,10,11 (AUTHOR), Casas, Irma12,13,14 (AUTHOR), Lorenzo-Seva, Urbano15,16 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/23/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariona Farrés-Tarafa, David Bande, Juan Roldán-Merino, Barbara Hurtado-Pardos, Ainoa Biurrun-Garrido, Lorena Molina-Raya, Marta Raurell-Torredà, Irma Casas, Urbano Lorenzo-Seva
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 7, p e0255188 (2021)
The European Higher Education Area (EHEA) recommends the use of new educational methodologies and the evaluation of student satisfaction. Different instruments have been developed in Spain to evaluate different aspects such as clinical decisions and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75bcc5944ad941dc8e876944f826b4b7
Publikováno v:
International Journal of Nursing Studies Advances, Vol 2, Iss , Pp 100012- (2020)
Introduction: Simulation-based learning is a well-established technique in nursing education. However, there is a need for reliable and validated evaluation tools across both national boundaries and cultural conditions. Such evaluation tools may cont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9296037b44614fe793a65164036a2252