Zobrazeno 1 - 10
of 227
pro vyhledávání: '"Student resistance"'
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 24, Iss 1 (2024)
Required undergraduate diversity courses often expose students to topics and worldviews which may push them out of their comfort zones and prompt dissonance and even resistance. This paper reports on interviews with 68 faculty members at five predomi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d741171613d4e66b0713090e3c56721
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract Flipped classroom has been found to positively influence student achievement but the magnitude of the effect varies greatly according to discipline and local design, and few studies have been methodologically rigorous enough to establish cau
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4f4ab0364424458af4926a11c76b783
Autor:
Shruti Gadkari, Jeni Dulek
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 7, Iss 2 (2023)
Occupational therapy (OT) graduate students may demonstrate behaviors in their learning that faculty perceive as unprofessional or resistant. Faculty often attribute these behaviors to personality traits or other qualities residing within the student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e51665d316f046d0bba40fd54b13e884
Autor:
Bourke, Joanna, author
Publikováno v:
Birkbeck : 200 Years of Radical Learning for Working People, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192846631.003.0026
Autor:
Simina Dragos
Publikováno v:
Critical Romani Studies, Vol 4, Iss 2 (2022)
In this article I explore the responses of Romani students in a segregated school in Romania to majoritarian deficit narratives constructed about them, investigating the specific nature of such deficit discourses and the specific strategies of resist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/842da9c4074f437788d9c32aee8fa914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moulton, Matthew J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Studies. Nov/Dec2016, Vol. 52 Issue 6, p614-618. 5p.
Autor:
Odysseos, Louiza, Pal, Maīa
Publikováno v:
International Studies Perspectives, 2018 Feb 01. 19(1), 1-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26491209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.