Zobrazeno 1 - 10
of 536
pro vyhledávání: '"Student ratings"'
Publikováno v:
Annals of Medicine, Vol 55, Iss 1, Pp 490-501 (2023)
AbstractIntroduction The quality of the performances of standardized patients plays a significant role in the effectiveness of clinical skills education. Therefore, providing standardized patients with constant feedback is essential. It is especially
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36202f24d58a4edaaea41800eeca677b
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 5, Iss , Pp 100309- (2023)
Student perceptions are rarely used to compare teaching quality across countries due to the challenge of ensuring a comparable construct or achieving exact measurement invariance. The present study aims to evaluate the extent to which student percept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad5d2403863e44dbb91e29c6f3971cce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1124 (2023)
To capture the student voice, university researchers examined the high-stakes Student Perception of Instruction form, administered online to students each semester, allowing them anonymous feedback on their courses. A total of 2,171,565 observations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa40e85502994f9da9a4eadd157bc4a8
Autor:
Ruiqi Deng, Pierre Benckendorff
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-28 (2021)
Abstract Past MOOC research has tended to focus on learning outcomes valued in traditional higher education settings, such as achievement and retention. This study recognises that student ratings are an important alternative outcome measure in MOOCs.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cb4cee16eac4334a9f5dda8b1300f0f
Autor:
Williams, Robert, Wallace, Monica
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2019, Vol. 12, Issue 4, pp. 743-752.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-04-2019-0092
Autor:
曾明基 Ming-Chi Tseng
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 65, Iss 3, Pp 251-276 (2020)
在潛在類別模型中加入共變項時,如果沒有經過偏差校正,共變項與潛在類別之間的估計參數將產生偏誤。基於此,本研究在探討學生層次變項對學生評鑑教師教學影響時,除了加入與學生
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d6383eed56f4dfa95a6f32e2fb7febc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.