Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Student outcome"'
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100293- (2024)
Predicting student outcomes is essential in educational analytics for creating personalised learning experiences. The effectiveness of these predictive models relies on having access to sufficient and accurate data. However, privacy concerns and the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6063c82827c3471584c49f606c7d6303
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 9, p 975 (2024)
Based on social interdependence and social constructivism theories, the authors of this study examined the effects of a cooperative learning (CL) pedagogical model on the engagement and outcomes of undergraduate students in an Ethiopian university’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d2fc2c199a34e1ca9b699928f054200
Publikováno v:
Informatics, Vol 11, Iss 3, p 46 (2024)
Predicting student outcomes is an essential task and a central challenge among artificial intelligence-based personalised learning applications. Despite several studies exploring student performance prediction, there is a notable lack of comprehensiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27c949016c974748b04807d8843c4467
Autor:
Zhao Minxiao
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
As society requires a deeper understanding and demand for the actual abilities of students in higher education institutions, traditional assessment tests no longer meet the current needs. This paper first divides assessment techniques into two main c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d96a91d78c3c4aa5bea521f8b1c942a1
Autor:
Matt Moore, Jonel Thaller
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Career readiness of college graduates is of critical importance in higher education. As defined by the career readiness is the attainment and demonstration of requisite competencies that broadly prepare college graduates for successful transition int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ac13a53d0294bd1a64ce86fa270079f
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Abstract Context-based science teaching aims to increase students’ motivation for science learning by demonstrating the personal and societal relevance of science knowledge and practices. However, designing and implementing context-based science te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd332df8ca204ab0ba116d99436628fc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a66ea046edc248709806a363730b9f6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.