Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Student life cycle"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract Increasing student numbers, heterogeneity and individual biographies lead to a growing need for personalized support. To meet these challenges, an Individual Digital Study Assistant (IDSA) provides features to help students improve their sel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b73dfab4825643daa756d8687da83796
Autor:
Brigitte Römmer-Nossek, Eva Kuntschner
Publikováno v:
Educare, Iss 1 (2021)
In 2013, the University of Vienna’s Centre for Teaching and Learning (CTL) implemented a pilot project, which has since grown to become the core of the university’s academic writing services for students. The writing mentoring programme was desig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b1655a16afd4b6698638cb65624ea7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samantha Broadhead
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 2, p 31 (2020)
In the United Kingdom, the number of mature students studying in higher education is diminishing. This is also the case within the subject of art and design. This article reports on a project “Mature Students Matter,” a study that aims to widen p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95dd0fda593a4a1c9c3650ec20b93e16
Publikováno v:
東北大学大学院教育学研究科研究年報 = Annual Report Graduate School of Education, Tohoku University. 69(1):79-98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Chapter 3.1 Mainstreaming Widening Participation: Institutional Transformation from Small Beginnings
Autor:
Ingleby, Amanda
Publikováno v:
Institutional Transformation to Engage a Diverse Student Body
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isenhardt, Ingrid, Petermann, Marcus, Schmohr, Martina, Tekkaya, A. Erman, Wilkesmann, Uwe
Publikováno v:
281
Der Sammelband stellt eine Auswahl innovativer, digitaler und internationaler Ansätze und Maßnahmen hochschulischen Lehrens und Lernens in den Ingenieurwissenschaften vor, in denen technologische und didaktischer Forschung verknüpft wurden. Er ent
Externí odkaz:
https://www.wbv.de/artikel/6004805w