Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Student learning experience"'
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 4 (2024)
This study examines the impact of AI course assistants on student learning experiences in online undergraduate courses at Los Angeles Pacific University. A controlled experiment involving 92 students across treatment and control groups was conducted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea9666c9b4304ca1b937af1e07a369b3
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 9, Iss 3 (2023)
This study reveals the contribution of student learning experiences and problem-solving skills in the Visiting Professor (VP) program. This research includes the type of ex post facto correlational research. The data collected in this study were lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f378699302741c7bda2d427a65c3f67
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 9, Iss 2 (2023)
Different studies have addressed different aspects of flipped learning but its practices and issues with integrated 5E learning cycles in higher education in Malaysia context still need to be explored. This case study is an attempt to explore medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8b51278b45a46018bbcd09cda98c8f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 6, Iss 1, Pp 100341- (2022)
The current study examines the teaching of 21st century skills during an online academic course. Drawing on the established community of inquiry framework, we assumed that student learning experiences would be correlated with their level of involveme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a095856ef942432bac4e3006edb25cfa
Autor:
Gladys Lam Wai Ling
Publikováno v:
Cubic Journal, Vol 4, Iss 4 (2021)
Technological developments have brought profound challenges to design education. To understand how design educators adapt to new technological directions, this article examines student feedback from advertising design courses that apply blended learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd2b8d0e07f34601a934ace6b0075b9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 8, p 403 (2021)
The pandemic and subsequent ‘lockdowns’ dramatically changed the educational landscape of higher education institutions. Before-COVID-19, traditional universities had choices in pedagogical practice, which included a variety of teaching delivery
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/837b64530f9c4b1aa10890ed35fa3440