Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Student inquiry"'
Autor:
Emily Coyte
Publikováno v:
FEBS Open Bio, Vol 13, Iss 10, Pp 1810-1830 (2023)
Teaching laboratory practical sessions are major components of undergraduate bioscience curricula, but research into staff perceptions and intentions across institutions in this context is lacking. This study describes a mixed‐methods study using q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44d3b70ec35a4fe49a8ba81bdc4b5e9e
Autor:
Gómez-Chacón, Inés, Hochmuth, Reinhard, Jaworski, Barbara, Rebenda, Josef, Ruge, Johanna, Thomas, Stephanie
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1114496
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2014 Mar . 76(3), 178-182.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2014.76.3.5
Autor:
Franklin, Wilfred A.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2010 Feb . 72(2), 114-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2010.72.2.12
Autor:
Rahmat Rasmawan
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan: Penelitian Inovasi Pembelajaran, Vol 2, Iss 1, Pp 98-115 (2018)
PENGEMBANGAN LKS KIMIA BERBASIS INKUIRI UNTUK MENINGKATKAN KETERAMPILAN KERJA ILMIAH Abstrak Penelitian ini bertujuan untuk meningkatkan keterampilan kerja ilmiah lewat pengembangan lembar kerja siswa berbasis inkuiri. Metode Research and Developme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cb92a3b7c9e410f9037088e948ddfbf
Autor:
Varzari Elena
Scopul acestui articol este de a investiga modul în care abordarea învăţării bazate pe fenomene poate fi aplicată în predarea actului de vorbire “laudă”. Fiind centrată pe student, învăţarea bazată pe fenomene este un stil de predare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::680583fdb48ed1afe15782a13297c286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Varzari Elena
The training of a competent specialist in any domain is a challenging, long-term process that requires the creation of appropriate conditions for self-acquisition of knowledge and development of professionally significant personality traits. It is ob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3cdf9b9d9243c24bc423144f865463b3
Autor:
Jennifer Griffith
Publikováno v:
WOW Stories, Vol 1, Iss 3, Pp 62-76 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8addc666713d497a979c14098583d861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.