Zobrazeno 1 - 10
of 8 217
pro vyhledávání: '"Student evaluations of teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Feedback is a critical aspect of improvement. Unfortunately, when there is a lot of feedback from multiple sources, it can be difficult to distill the information into actionable insights. Consider student evaluations of teaching (SETs), which are im
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.11984
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Do Duc Trung1 doductrung@haui.edu.vn, Dudić, Branislav2,3 branislav.dudic@fm.uniba.sk, Duong Van Duc1 duongduc67@gmail.com, Nguyen Hoai Son1 nguyenhoaison@haui.edu.vn, Mittelman, Alexandra2 alexandra.mittelman@fm.uniba.sk
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering & Education (IJCRSEE). 2024, Vol. 12 Issue 2, p335-350. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.