Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Student emotion"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 18, Pp e37619- (2024)
The decline in both the quantity and quality of interaction has emerged as a notable challenge in online learning. However, the definition of interaction quality remains unclear. This study clarifies it as a decrease in the breadth of interaction, wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21391ff889f2429da19d60213dcdb30d
Publikováno v:
In Heliyon 30 September 2024 10(18)
Publikováno v:
Journal of Public Mental Health, 2019, Vol. 18, Issue 2, pp. 94-101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMH-10-2018-0069
Autor:
Xiaodong Zhang
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 21, Iss 3 (2020)
This qualitative study explored the emotional trajectories students experienced when faced with open educational resources (OER) that expanded the learning available from a required textbook. Data included students’ reflections, group discussions,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7d5c17ef1944abfb86db0b96bb0fdee
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(01):147-152
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=665013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dewi Kurniawati, Sitti Nurfaidah, Anna Riana Suryanti Tambunan, Fadhila Yonata, Reni Puspitasari Dwi Lestariyana
Publikováno v:
Journal of International Students, Vol 10, Iss S3 (2020)
This article presents two Thai international students’ accounts of their lived experiences during a virtual service learning (community service) program due to the global COVID-19 pandemic. Semi-structured interviews and participants’ reflection
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 31 Vol.11 (3), 1 de Diciembre de 2013
Introduction. This study explored the suitable emotion-focused strategies in helping students to regulate their emotional state in a self-regulated tutoring system.Method. A questionnaire which consists of 25 different regulation strategies adapted f
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.