Zobrazeno 1 - 10
of 323
pro vyhledávání: '"Student approach to learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MENEZES E SILVA, SARAH RENATA1 renatamenezes@ufc.br, DE SOUZA FERRAZ, SERAFIM FIRMO1
Publikováno v:
Perspectivas Contemporâneas. 2022, Vol. 17 Issue 1, p1-22. 22p.
Publikováno v:
INTED2023 Proceedings.
Publikováno v:
ICERI2022 Proceedings.
Autor:
Lorena Atarés, Miguel Leiva-Brondo
[EN] Flipped learning methodology transfers instruction from group learning space to the individual learning space, transforming the classroom in an interactive learning environment where the teacher uses the previously generated knowledge and outcom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46fbc6f5a935659eec2b23895b4e83e1
https://hdl.handle.net/10251/191296
https://hdl.handle.net/10251/191296
Autor:
Catherine Wang, Sean McWatt
Publikováno v:
The FASEB Journal. 36
Publikováno v:
INTED2022 Proceedings.
Autor:
Miguel Leiva-Brondo
Publikováno v:
INTED2022 Proceedings.
Autor:
Miguel Leiva-Brondo, María José Díez
Publikováno v:
INTED2022 Proceedings.
Autor:
Leiva-Brondo, Miguel, Cebolla Cornejo, Jaime, Peiró Barber, Rosa Mª, Pérez De Castro, Ana María
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Student approach to learning can vary between students depending on different factors. Those factors can be classified as contextual, perceived or student factors. Contextual factors are the type of studies, the subject, the classroom activities