Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Student analysts"'
Publikováno v:
Requirements Engineering: Foundation for Software Quality ISBN: 9783319540443
REFSQ
Requirements Engineering: Foundation for Software Quality-23rd International Working Conference, {REFSQ} 2017, pp. 148–164, Essen, Germany, 27/02/2017, 02/03/2017
info:cnr-pdr/source/autori:Donati B.; Ferrari A.; Spoletini P.; Gnesi S./congresso_nome:Requirements Engineering: Foundation for Software Quality-23rd International Working Conference, {REFSQ} 2017/congresso_luogo:Essen, Germany/congresso_data:27%2F02%2F2017, 02%2F03%2F2017/anno:2017/pagina_da:148/pagina_a:164/intervallo_pagine:148–164
REFSQ
Requirements Engineering: Foundation for Software Quality-23rd International Working Conference, {REFSQ} 2017, pp. 148–164, Essen, Germany, 27/02/2017, 02/03/2017
info:cnr-pdr/source/autori:Donati B.; Ferrari A.; Spoletini P.; Gnesi S./congresso_nome:Requirements Engineering: Foundation for Software Quality-23rd International Working Conference, {REFSQ} 2017/congresso_luogo:Essen, Germany/congresso_data:27%2F02%2F2017, 02%2F03%2F2017/anno:2017/pagina_da:148/pagina_a:164/intervallo_pagine:148–164
Context and Motivation: Customer-analyst interviews are among the most common techniques for eliciting requirements. However, students of computer science-related disciplines have little material and time for learning how to perform an effective inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c21d65ba42d726e555997693fdd8293c
https://doi.org/10.1007/978-3-319-54045-0_11
https://doi.org/10.1007/978-3-319-54045-0_11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.