Zobrazeno 1 - 10
of 293 884
pro vyhledávání: '"Student T-Test"'
Autor:
Park, Chanseok
In this note, we propose a robustified analogue of the conventional Student $t$-test statistic. The proposed statistic is easy to implement and thus practically useful. We also show that it is a pivotal quantity and converges to a standard normal dis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.12256
Autor:
K. V. Shatalov, A. V. Kirillova
Publikováno v:
Standartnye Obrazcy, Vol 0, Iss 1, Pp 42-49 (2017)
The results of interlaboratory comparative tests typically represent a small sample size. Therefore, to evaluate the quality of test results of laboratories participating in interlaboratory comparative tests, it is proposed to use Student t-test, whi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dc4c04be03348719ab76fb5f81d67fe
Autor:
Gáspár, Z.1, Toacse, Gh.1
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series I: Engineering Sciences. 2009, Vol. 2 Issue 51, p263-266. 4p. 4 Graphs.
Publikováno v:
Jurnal Dimensi Pendidikan dan Pembelajaran. 10:182-190
Penelitian ini bertujuan untuk menghasilkan buku ajar Desentralisasi Fiskal sebagai alternatif bahan ajar untuk dosen dan mahasiswa Prodi S1 Ilmu Administrasi Negara Fakultas Ilmu Sosial dan Hukum Universitas Negeri Surabaya. Pengembangan buku ajar d
Publikováno v:
In The Journal of Arthroplasty 2011 26(5):811-816
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Zhi-Yan1 (AUTHOR), Lin, Li-Chan1 (AUTHOR), Liu, Zhen-Yu1 (AUTHOR), Song, Kai2 (AUTHOR), Tu, Bin2 (AUTHOR), Sun, He2 (AUTHOR), Zhou, Yang2 (AUTHOR), Mao, Sui1 (AUTHOR), Zhang, Ye1 (AUTHOR), Li, Rui1 (AUTHOR) lrayd@sina.com, Yang, Jing-Jing3 (AUTHOR) yangjingjing@ahmu.edu.cn, Zhao, Jian-Yuan4 (AUTHOR) zhaojy@vip.163.com, Tao, Hui1,2 (AUTHOR) taohui@ahmu.edu.cn
Publikováno v:
Cardiovascular Diabetology. 9/28/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Zimmerman, Donald W.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 1987 Apr 01. 55(3), 171-174.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20151691
Publikováno v:
A Dictionary of Genetics, 8 ed., 2014.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.