Zobrazeno 1 - 10
of 250
pro vyhledávání: '"Student Response System"'
Autor:
Grace Pai
Publikováno v:
Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 33, Iss 1, Pp 16-25 (2025)
Instructors are increasingly using interactive student response systems (SRS) to foster active learning and deepen student understanding in statistics education. Yet most studies focus on either the benefits of SRS or on how students can receive and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22ac542be1b74679a54a28b232d2fd67
Publikováno v:
Journal of Management and Business Education, Vol 7, Iss 2 (2024)
The introduction of technological tools such as student response systems to dynamise classes in higher education has been increasing in recent years, although often without proper monitoring of their effects. This research aims to analyse the main ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b0f300fc5b44dd79f73a2909950205a
Autor:
Marco Cancino, Paloma Ibarra
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 25, Iss 1, Pp 97-111 (2023)
This mixed-methods study explored 30 EFL teachers’ perceptions of online student response systems (OSRSs) in emergency remote teaching settings. Data were collected using a survey addressing components related to the acceptance and use of OSRSs and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a4a0c320c4e408cb5793b7da30bcb17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(6A):1181-1190
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086817
Autor:
Vurdien, Ruby
Publikováno v:
Journal of Foreign Language Education and Technology. 6(1):1-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966122
Enhancing student participation in information literacy course based on Rain Classroom: a case study
Autor:
Han, Lifeng, Lu, Zhenbo
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2019, Vol. 38, Issue 3, pp. 522-536.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-08-2019-0155
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 3, p 310 (2023)
This study analyzed anonymous peer feedback among two groups of university students—a lower-performing class and a higher-performing class. Students used an audience response system to anonymously comment on each other’s work. Each peer feedback
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d17b33acca06493da30154eec6368496
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.