Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Stubbe, Tobias C."'
Regelmäßige Schulleistungsstudien erfassen Stärken und Schwächen des Bildungswesens und geben Hinweise für gezielte Maßnahmen zur Qualitätsverbesserung. Die Internationale Grundschul-Lese-Untersuchung (IGLU) findet seit 2001 alle fünf Jahre s
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 226-232 (2021)
Mathematical problem-solving skills depend on many variables and cognitive skills are one of the most important of them. The purpose of this study is to determine the routine and non-routine problem-solving skills in terms of cognitive aspects. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daada39d07444c4db07abb43e57f4b5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Weidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 137-154.-(Musikpädagogische Forschung; 40)
The purpose of this paper is to compare the differences in the school subject of music considering instructional quality (classroom management, cognitive activation, and supportive behavior) between classes with a music profile and regular classes wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7a1d2fe12ab11f091c0a22c51e49673d
Publikováno v:
Theo-Web. 2015, Vol. 14 Issue 2, p291-306. 16p.
Autor:
Lorenz, Jennifer, Stubbe, Tobias C.
Publikováno v:
Journal for Educational Research Online / Journal für Bildungsforschung Online; 2020, Vol. 12 Issue 2, p89-113, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Inclusive teaching and school development is currently a central topic of educational research on schools, teaching, and professionalization. However, the German school type of Gymnasium (grammar school) is rarely taken into account. Nevertheless, ch
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/45707