Zobrazeno 1 - 10
of 420
pro vyhledávání: '"Strycker, Lisa"'
Autor:
Unruh, Deanne K., Smolkowski, Keith, Gau, Jeff M., Reardon, Kyle, Bromley, Katherine W., Seeley, John R., Strycker, Lisa A.
Publikováno v:
Journal of Correctional Education (1974-), 2024 Jan 01. 75(1), 37-67.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48761714
Publikováno v:
Issues Around Violence in Schools
Engagement in a Diabetes Self-management Website: Usage Patterns and Generalizability of Program Use
Autor:
Glasgow, Russell E, Christiansen, Steven M, Kurz, Deanna, King, Diane K, Woolley, Tim, Faber, Andrew J, Estabrooks, Paul A, Strycker, Lisa, Toobert, Deborah, Dickman, Jennifer
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 13, Iss 1, p e9 (2011)
Background Increased access to the Internet and the availability of efficacious eHealth interventions offer great promise for assisting adults with diabetes to change and maintain health behaviors. A key concern is whether levels of engagement in Int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/775bdbc3ba624c968769a2e021a85ef0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benner, Gregory J., Strycker, Lisa A., Ralston, Nicole C., Michael, Elizabeth, Jolivette, Kristine, Baylin, Andrea, Zeng, Songtian
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2022 3
Publikováno v:
Diabetic Medicine; Jul2024, Vol. 41 Issue 7, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fisher, Lawrence, Hessler, Danielle, Polonsky, William, Strycker, Lisa, Bowyer, Vicky, Masharani, Umesh
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling August 2019 102(8):1499-1505
Autor:
Fisher, Lawrence, Hessler, Danielle, Polonsky, William, Strycker, Lisa, Guzman, Susan, Bowyer, Vicky, Blumer, Ian, Masharani, Umesh
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling January 2018 101(1):124-131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.