Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Strunz, Sandra"'
Autor:
Strunz, Sandra1,2 (AUTHOR) mario.bauer@ufz.de, Strachan, Rebecca1 (AUTHOR) ana.zenclussen@ufz.de, Bauer, Mario1 (AUTHOR) kristin.junge@akad.de, Zenclussen, Ana C.1 (AUTHOR), Leppert, Beate1 (AUTHOR), Junge, Kristin M.1,3 (AUTHOR), Polte, Tobias1,2 (AUTHOR) tobias.polte@ufz.de
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Aug2024, Vol. 25 Issue 16, p8620. 13p.
Autor:
Junge, Kristin M., Buchenauer, Lisa, Strunz, Sandra, Seiwert, Bettina, Thürmann, Loreen, Rolle-Kampczyk, Ulrike E., Röder, Stefan, Borte, Michael, Kiess, Wieland, von Bergen, Martin, Simon, Jan C., Zenclussen, Ana C., Schöneberg, Torsten, Stangl, Gabriele I., Herberth, Gunda, Lehmann, Irina, Reemtsma, Thorsten, Polte, Tobias
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 25 March 2022 814
Publikováno v:
In Polymer 7 January 2011 52(1):40-45
Autor:
Strunz, Sandra1 sandra.strunz@charite.de, Schermuck, Constanze1, Ballerstein, Sarah1, Ahlers, Christoph J.2, Dziobek, Isabel1,3, Roepke, Stefan1,3
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Jan2017, Vol. 73 Issue 1, p113-125. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strunz, Sandra1 sandra.strunz@charite.de, Westphal, Linda1, Ritter, Kathrin1, Heuser, Isabella1, Dziobek, Isabel, Roepke, Stefan
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Dec2015, Vol. 45 Issue 12, p4026-4038. 13p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Strunz, Sandra
Einleitung: Autismus-Spektrum-Störungen (ASS) gehören zu den tiefgreifenden Entwicklungsstörungen und zeichnen sich durch qualitative Beeinträchtigungen in der sozialen Interaktion und Kommunikation und durch repetitive stereotype Verhaltensweise
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3314eca6cce2789a32f5e37426141409
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/8563
https://refubium.fu-berlin.de/handle/fub188/8563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.