Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Strukova, Sofia"'
This study introduces a data-driven approach using machine learning (ML) techniques to explore and predict albedo anomalies on the Moon's surface. The research leverages diverse planetary datasets, including high-spatial-resolution albedo maps and el
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.05832
In our generation, there is an undoubted rise in the use of social media and specifically photo and video sharing platforms. These sites have proved their ability to yield rich data sets through the users' interaction which can be used to perform a d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.01756
Publikováno v:
Cluster Computing (2023)
The irreplaceable key to the triumph of Question & Answer (Q&A) platforms is their users providing high-quality answers to the challenging questions posted across various topics of interest. From more than a decade, the expert finding problem attract
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.04098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strukova, Sofia1 (AUTHOR) strukovas@um.es, Marco, Rubén Gaspar1 (AUTHOR), Mármol, Félix Gómez1 (AUTHOR), Ruipérez‐Valiente, José A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Expert Systems. Apr2024, Vol. 41 Issue 4, p1-15. 15p.
Publikováno v:
Cluster Computing; Apr2024, Vol. 27 Issue 2, p2181-2201, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Albaladejo-González, Mariano, Strukova, Sofia, Ruipérez-Valiente, José A., Gómez Mármol, Félix
During the last years, the constant cybersecurity breaches being reported are remarking the necessity of raising the number of cybersecurity experts that can tackle such threats. In this sense, educational technology environments can help to generate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1811::6814eaa4a3946e2ed92db29c87902875
http://hdl.handle.net/10578/28662
http://hdl.handle.net/10578/28662
Publikováno v:
In Data in Brief October 2023 50