Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Structured self-assessment"'
Publikováno v:
Journal of Otology, Vol 15, Iss 4, Pp 117-123 (2020)
Objective: Self-directed training represents a challenge in simulation-based training as low cognitive effort can occur when learners overrate their own level of performance. This study aims to explore the mechanisms underlying the positive effects o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7ba8510305443419e908db453663381
Publikováno v:
Andersen, S A W, Frendø, M, Guldager, M & Sørensen, M S 2020, ' Understanding the effects of structured self-assessment in directed, self-regulated simulation-based training of mastoidectomy : A mixed methods study ', Journal of Otology, vol. 15, no. 4, pp. 117-123 . https://doi.org/10.1016/j.joto.2019.12.003
Journal of Otology
Journal of Otology, Vol 15, Iss 4, Pp 117-123 (2020)
Journal of Otology
Journal of Otology, Vol 15, Iss 4, Pp 117-123 (2020)
Objective Self-directed training represents a challenge in simulation-based training as low cognitive effort can occur when learners overrate their own level of performance. This study aims to explore the mechanisms underlying the positive effects of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d050d8d0330e77eca08ae75a6ea3aad9
https://curis.ku.dk/ws/files/260600856/1_s2.0_S1672293019301710_main.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/260600856/1_s2.0_S1672293019301710_main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.