Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Structured Inquiry"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 3, Pp 189-199 (2024)
The study aims to explore the implementation of stepwise inquiry in chemistry education. The levels of inquiry used range from structured inquiry (level 1) to guided inquiry (level 2). The research design involved methods of analyzing the implementat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d0da39498f3405d9f725ac04bf3cf62
Autor:
Lina Ihtimamin Nashoihah, Tutut Nurita
Publikováno v:
Jurnal Pijar MIPA (Pengkajian Ilmu dan Pengajaran Matematika dan Ilmu Pengetahuan Alam), Vol 17, Iss 4, Pp 462-468 (2022)
The study aimed to describe improving students' critical thinking skills by applying a structured inquiry model to the substance pressure topic. The research design is one group pretest-posttest design. The study was conducted at the eighth-grade jun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6716b59ba2040f4bb2136a34c3f6b86
Publikováno v:
JTK (Jurnal Tadris Kimiya), Vol 7, Iss 1, Pp 53-63 (2022)
Students find it difficult to understand the material of chemical equilibrium. One of the efforts to overcome these student difficulties is to use a structured inquiry-based module equipped with three levels of representation. This study aims to dete
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f79781966324768a07894c4fd2d3313
Publikováno v:
Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 8, Iss 3, Pp 144-156 (2020)
This study aims to get a profile of students' problem-solving skills and the implementation of structured inquiry models in senior high schools. This type of research used in this study is preliminary research, with data collection techniques in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6182b76b08bb44dabb27ffe9c4fbe694
Autor:
Baur Armin, Emden Markus
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 397-419 (2020)
Students are expected to learn scientific inquiry. It consists of several individual processes that need to be coordinated. Recent teaching concepts have suggested fading students into a limited set of interconnected processes, mostly using backwards
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d77b72f12dbf42559d50188737e805f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 16(6):908-918
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=967959