Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Structural engineering education"'
Autor:
Ji, Tianjian, Bell, Adrian
Publikováno v:
Ji, T & Bell, A 2018, CAN INTUITIVE INTERPRETATION BE TAUGHT IN STRUCTURAL ENGINEERING EDUCATION? in IV Int. Conference on Structural Engineering Education Structural Engineering Education Without Borders .
Intuitive interpretation in structural engineering and structural engineering education aims not only to explain equations, observations and structural behaviour in a simple manner but also to capture their physical essences. This can help students g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::3198222b6168d089ce443cde1454c324
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/can-intuitive-interpretation-be-taught-in-structural-engineering-education(1ac81beb-8ea0-4c9a-94a1-c8f18a6685d0).html
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/can-intuitive-interpretation-be-taught-in-structural-engineering-education(1ac81beb-8ea0-4c9a-94a1-c8f18a6685d0).html
Publikováno v:
福井工業高等専門学校 研究紀要 自然科学・工学. 48:17-24
Autor:
E. Justo, Antonio Delgado Trujillo
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
The launching of the European Higher Education Area (EHEA) in 2010 has imposed new challenges on European universities. Traditional teaching methods, based on lectures and examinations, are no longer suited for the new EHEA educational approach, now
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Publons
instname
Publons
Congreso celebrado en la Escuela de Arquitectura de la Universidad de Sevilla desde el 24 hasta el 26 de junio de 2015. New approaches to teaching are moving towards a learning ever more active, practical and closer to professional sector, and have c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::50ece85af4195e962a1538299554f2c2
https://idus.us.es/xmlui/handle/11441/36655
https://idus.us.es/xmlui/handle/11441/36655
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.