Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Struck, Maggie"'
Autor:
Frederick, Amy, Crampton, Anne, Ortmann, Lisa, Baker, Jodi, Beach, Richard, David, Sam, Fogarty, Elizabeth, Martin-Kerr, Keitha-Gail, Peterson, Debra, Yoon, Stephanie Rollag, Rummel, Andrew, Allen, Kathryn, Cole, Mikel, Doerr-Stevens, Candance, Israelson, Madeleine, Ittner, Anne, Jocius, Robin, Liang, Lauren Aimonette, Madson, Liang Michael, Pyscher, Tracey, Share, Jeff, Sterner, Sarah, Struck, Maggie, Stutelberg, Erin, Sulzer, Mark, Thein, Amanda Haertling
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2020 Feb 01. 54(3), 306-307.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26912460
Autor:
Struck, Maggie, Rollag Yoon, Stephanie
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2019, Vol. 36, Issue 5, pp. 410-422.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-06-2018-0066
Autor:
Tierney, Jessica Dockter, Mason, Ann Mogush, Frederick, Amy, Beach, Richard, Caldas, Blanca, Crampton, Anne, Cushing-Leubner, Jenna, Helman, Lori, Ittner, Anne, Joubert, Ezekiel, Martin-Kerr, Keitha-Gail, Nielsen-Winkelman, Tiffany, Peterson, Debra, Rombalski, Abigail, Rosheim, Kay, Rummel, Andrew, Aimonette, Lauren, Isaacson, Kris, Janssen, Tanja, Madson, Michael, Struck, Maggie, Allen, Kathryn, Israelson, Madeleine, Jones, Heidi, Ortmann, Lisa, Sulzer, Mark, Thein, Amanda Haertling
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2016 Nov 01. 51(2), 254-255.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24889918
Autor:
Tierney, Jessica Dockter, Mason, Ann Mogush, Frederick, Amy, Allen, Kathryn, Beach, Richard, Bigelow, Martha, Cushing-Leubner, Jenna, Helman, Lori, Isaacson, Kris, Ittner, Anne, Madson, Michael, Nielsen-Winkelman, Tiffany, Peterson, Debra, Rombalski, Abigail, Rummel, Andrew, Struck, Maggie, Bear, Donald R., Janssen, Tanja, Liang, Lauren, Smith, Chelda, Colebrooke, Tracy, Israelson, Madeleine, Jones, Heidi, Lozenski, Brian, Sulzer, Mark A., Thein, Amanda Haertling
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2015 Nov 01. 50(2), 249-251.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24890035
Publikováno v:
Distance Learning; 2018, Vol. 15 Issue 4, p13-27, 15p, 4 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Youth Media Reporter. Jan2014, p1-7. 5p.
Publikováno v:
Journal of Applied Physiology; Nov2001, Vol. 91 Issue 5, p2064-2070, 7p