Zobrazeno 1 - 10
of 53 264
pro vyhledávání: '"Stroop task"'
Autor:
Wu, Li-Yu1 (AUTHOR) lywu@mail.cgust.edu.tw, Hsu, Hsiu-Chin2,3 (AUTHOR) hchsu@mail.cgust.edu.tw, Ni, Lee-Fen1,4,5 (AUTHOR) lfni@mail.cgust.edu.tw, Yan, Yu-Jia1,6 (AUTHOR) goshassault@gmail.com, Hwang, Ren-Jen1,4,5 (AUTHOR) rjhuang@mail.cgust.edu.tw
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Apr2024, Vol. 14 Issue 4, p338. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tanaka, Yoshihiko1 (AUTHOR) yoshihikot@psy.senshu-u.ac.jp, Okubo, Matia2 (AUTHOR)
Publikováno v:
i-Perception. Mar/Apr2024, Vol. 15 Issue 2, p1-9. 9p.
Autor:
Beynel, Lysianne1 (AUTHOR) Lysianne.beynel@nih.gov, Gura, Hannah1,2 (AUTHOR), Rezaee, Zeynab1 (AUTHOR), Ekpo, Ekaete C.1 (AUTHOR), Deng, Zhi-De1 (AUTHOR), Joseph, Janet O.1,3 (AUTHOR), Taylor, Paul4 (AUTHOR), Luber, Bruce1 (AUTHOR), Lisanby, Sarah H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/6/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-22. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Douglas H. Schultz, Alison Gansemer, Kiley Allgood, Mariah Gentz, Lauren Secilmis, Zoha Deldar, Cary R. Savage, Ladan Ghazi Saidi
Publikováno v:
Frontiers in Aging Neuroscience, Vol 16 (2024)
IntroductionNumerous studies have highlighted cognitive benefits in lifelong bilinguals during aging, manifesting as superior performance on cognitive tasks compared to monolingual counterparts. Yet, the cognitive impacts of acquiring a new language
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e07f90dfe2b34c52b5a9a2e86445cb58
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brunel, Jeremy1 (AUTHOR) jeremy.brunel@u-bordeaux.fr, Mathey, Stéphanie1 (AUTHOR), Colombani, Sylvie2 (AUTHOR), Delord, Sandrine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognition & Emotion. May/Jun2023, Vol. 37 Issue 3, p397-411. 15p. 2 Diagrams, 2 Charts.