Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Strong, Gregory"'
Autor:
Strong, Gregory Butler
This research addressed two major questions: (1) what effect does instruction in writing heuristics have on the expository writing of E.S.L. students? (2) is one writing heuristic better than another? In an experiment involving 116 twelfth-graders in
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/31123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JALT Postconference Proceedings; 2023, Issue 2022, p251-262, 12p
Autor:
Strong, Gregory James.
Publikováno v:
Online access.
Thesis (Ph. D.)--Stony Brook University, 2008.
This official electronic copy is part of the DSpace Stony Brook theses & dissertations collection maintained by the University Libraries, Special Collections & University Archives on behalf of the S
This official electronic copy is part of the DSpace Stony Brook theses & dissertations collection maintained by the University Libraries, Special Collections & University Archives on behalf of the S
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1951/45349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dias, Joseph V., ディアス, J. V., Strong, Gregory B., Reimann, Andrew, ライマン, Andrew, Yoshiba, Hiroshi
Publikováno v:
英米文学科創設70周年記念特集
Special Articles for the Seventieth Anniversary of the Foundation of the English Department
Special Articles for the Seventieth Anniversary of the Foundation of the English Department
Autor:
Kish, Karen L., Strong, Gregory E.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 1978 Nov 01. 71(8), 671-674.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27961413
Autor:
Strong, Gregory
Publikováno v:
Environmental Conservation, 1987 Apr 01. 14(1), 70-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44521026
Autor:
Dias, Joseph, Strong, Gregory
Publikováno v:
英文学思潮. 82:25-57
Autor:
Strong, Gregory
Publikováno v:
英文学思潮. 78:67-97