Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Strimel, Greg"'
Autor:
Walls, William H.1, Strimel, Greg J.2 gstrimel@purdue.edu, Bartholomew, Scott R.3, Otto, Jackson2, Serban, Sydney2
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Sep2024, Vol. 34 Issue 4, p1373-1400. 28p.
Autor:
STRIMEL, GREG J.1 gstrimel@purdue.edu, ENGEL, MILO2 mtengel@purdue.edu
Publikováno v:
Technology & Engineering Education (TEE). Sep2024, Vol. 2 Issue 1, p15-24. 10p.
Autor:
Singh, Jasmine, Perera, Viranga, Magana, Alejandra J., Newell, Brittany, Wei-Kocsis, Jin, Seah, Ying Ying, Strimel, Greg J., Xie, Charles
Computer-aided design (CAD) programs are essential to engineering as they allow for better designs through low-cost iterations. While CAD programs are typically taught to undergraduate students as a job skill, such software can also help students lea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.05955
Publikováno v:
Journal of STEM Education: Innovations & Research. Jul-Sep2024, Vol. 25 Issue 3, p44-54. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Technology Studies, 2021 Oct 01. 47(2), 72-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48673189
Publikováno v:
The Journal of Technology Studies, 2020 Apr 01. 46(1), 2-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48647048
Autor:
Klein, Liesl1, Strimel, Greg J.2
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-22. 23p.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-22. 22p.
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education; Sep2024, Vol. 34 Issue 4, p1441-1462, 22p