Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Striegnitz K"'
Autor:
Anderson-Hanley C, Stark J, Wall KM, VanBrakle M, Michel M, Maloney M, Barcelos N, Striegnitz K, Cohen BD, Kramer AF
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 13, Pp 1565-1577 (2018)
Cay Anderson-Hanley,1 Jessica Stark,1 Kathryn M Wall,1 Marisa VanBrakle,1 Makenzie Michel,1 Molly Maloney,1 Nicole Barcelos,1 Kristina Striegnitz,2 Brian D Cohen,3 Arthur F Kramer4 1Healthy Aging & Neuropsychology Lab, Department of Psychology & Neur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e49d02c80f34587b3b9f15bf85c75d2
Publikováno v:
13th European Workshop on Natural Language Generation
13th European Workshop on Natural Language Generation, Sep 2011, Nancy, France
University of Twente Research Information (Pure Portal)
Scopus-Elsevier
Proceedings of the Generation Challenges Session at the 13th European Workshop on Natural Language Generation, 270-279
STARTPAGE=270;ENDPAGE=279;TITLE=Proceedings of the Generation Challenges Session at the 13th European Workshop on Natural Language Generation
13th European Workshop on Natural Language Generation, Sep 2011, Nancy, France
University of Twente Research Information (Pure Portal)
Scopus-Elsevier
Proceedings of the Generation Challenges Session at the 13th European Workshop on Natural Language Generation, 270-279
STARTPAGE=270;ENDPAGE=279;TITLE=Proceedings of the Generation Challenges Session at the 13th European Workshop on Natural Language Generation
International audience; GIVE-2.5 evaluates eight natural language generation (NLG) systems that guide human users through solving a task in a virtual environment. The data is collected via the Internet, and to date, 536 interactions of subjects with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::40c83e0a651ddd36b2e197c07d87d795
https://hal.inria.fr/inria-00636498
https://hal.inria.fr/inria-00636498
Publikováno v:
Proceedings of the 13th European Workshop on Natural Language Generation, 1-9
STARTPAGE=1;ENDPAGE=9;TITLE=Proceedings of the 13th European Workshop on Natural Language Generation
STARTPAGE=1;ENDPAGE=9;TITLE=Proceedings of the 13th European Workshop on Natural Language Generation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::222d2d391d7601c18c23ab709317bfd1
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ac952867-1444-426b-a3b5-f1bf0ff48c0b
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ac952867-1444-426b-a3b5-f1bf0ff48c0b
Autor:
Koller, A., Striegnitz, K., Gargett, A., Byron, D., Cassell, J., Robert Dale, Moore, J., Oberlander, J.
Publikováno v:
Proceedings of the 6th International Natural Language Generation Conference
Koller, A, Striegnitz, K, Gargett, A, Byron, D, Cassell, J, Dale, R, Moore, J & Oberlander, J 2010, Report on the Second NLG Challenge on Generating Instructions in Virtual Environments (GIVE-2) . in Proceedings of the 6th International Natural Language Generation Conference . INLG '10, Stroudsburg, PA, USA, pp. 243-250 . < http://dl.acm.org/citation.cfm?id=1873738.1873776 >
Scopus-Elsevier
Koller, A, Striegnitz, K, Gargett, A, Byron, D, Cassell, J, Dale, R, Moore, J & Oberlander, J 2010, Report on the Second NLG Challenge on Generating Instructions in Virtual Environments (GIVE-2) . in Proceedings of the 6th International Natural Language Generation Conference . INLG '10, Stroudsburg, PA, USA, pp. 243-250 . < http://dl.acm.org/citation.cfm?id=1873738.1873776 >
Scopus-Elsevier
We describe the second installment of the Challenge on Generating Instructions in Virtual Environments (GIVE-2), a shared task for the NLG community which took place in 2009--10. We evaluated seven NLG systems by connecting them to 1825 users over th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0387e09aee4084f1cf988d36e86796b8
http://oro.open.ac.uk/73148/1/73148.pdf
http://oro.open.ac.uk/73148/1/73148.pdf
Publikováno v:
Conversational Informatics: An Engineering Approach
Humans intuitively accompany direction-giving with gestures. These gestures have been shown to have the same underlying conceptual structure as diagrams and direction-giving language, but the puzzle is how they communicate given that their form is no
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7350b2fc2cc30708445b63a46882d616
https://doi.org/10.1002/9780470512470.ch8
https://doi.org/10.1002/9780470512470.ch8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.