Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Streimann, Karin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Streimann, Karin, Trummal, Aire, Klandorf, Kai, Akkermann, Kirsti, Sisask, Merike, Toros, Karmen, Selart, Anne
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications December 2017 8:75-84
Autor:
Saaranen, Terhi, Sormunen, Marjorita, Pertel, Tiia, Streimann, Karin, Hansen, Siivi, Varava, Liana, Lepp, Kädi, Turunen, Hannele, Tossavainen, Kerttu
Publikováno v:
Health Education, 2012, Vol. 112, Issue 3, pp. 236-255.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09654281211217777
Supplemental material, sj-pdf-1-spi-10.1177_01430343211000414 for Children’s mental health in different contexts: Results from a multi-informant assessment of Estonian first-grade students by Karin Streimann, Merike Sisask and Karmen Toros in Schoo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3cd0202ec2812f380060e28491c3b91b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saaranen, Terhi, Sormunen, Marjorita, Pertel, Tiia, Streimann, Karin, Hansen, Siivi, Varava, Liana, Lepp, K|!|#228;di, Turunen, Hannele, Tossavainen, Kerttu
Publikováno v:
Health Education (0965-4283); 2012, Vol. 112 Issue 3, p236-255, 20p
Autor:
Saaranen, Terhi, Sormunen, Marjorita, Pertel, Tiia, Streimann, Karin, Hansen, Siivi, Varava, Liana, Lepp, Kädi, Turunen, Hannele, Tossavainen, Kerttu
Publikováno v:
Health Education (0965-4283); 2012, Vol. 112 Issue 3, p236-255, 20p
Autor:
Kupper, Brith
https://www.ester.ee/record=b5454186*est
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1018::0682edf974cbfb445e079cd767bfb20c
http://hdl.handle.net/10062/73209
http://hdl.handle.net/10062/73209