Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Streamed teaching"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background In the digital era, developing effective teaching methods is crucial due to the challenges of maintaining students’ concentration amidst distractions. This study assessed the effects of learning-promoting factors both across gro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a9dbabd7866475a90e6e6c423f4ffa5
Autor:
Marko Tolonen, Miika Arvonen, Marjo Renko, Heikki Paakkonen, Helena Jäntti, Eija Piippo-Savolainen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background In the digitalized world, there is a need for developing new online teaching and learning methods. Although audio and video recordings are increasingly used in everyday learning, little scientific evidence is available on the effi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfbb14ebccb241a2b2dd799dee8a6483
Autor:
Jinfen Xu, Qiaoling Deng
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 7, p 593 (2024)
Live video-streamed teaching platforms are widely used in language teaching. However, how students perceive these platforms has scarcely been investigated. By adopting the Technology Acceptance Model (TAM), this study investigated Chinese secondary s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/598bb79bad96401fa797f514c86ba330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.