Zobrazeno 1 - 10
of 390
pro vyhledávání: '"Strath, Scott J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hyngstrom, Allison S., Cho, Chi C., Barillas, Reivian Berrios, Joshi, Mukta, Rowley, Taylor W., Keenan, Kevin G., Staudenmayer, John, Swartz, Ann M., Strath, Scott J.
Publikováno v:
In Archives of Rehabilitation Research and Clinical Translation December 2020 2(4)
Autor:
Strath, Scott J.
Publikováno v:
Virtual Press.
The purpose of this study was to determine the effect of a light-moderate versus hard exercise intensity on health and fitness benefits in a previously sedentary population. Twenty-six subjects, 17 male (mean age 45 + 3 yrs), 9 female (mean age 48 +
Publikováno v:
Journal of Functional Morphology & Kinesiology; Jun2024, Vol. 9 Issue 2, p103, 11p
Autor:
Tarasenko, Yelena N., Howell, Britteny M., Studts, Christina R., Strath, Scott J., Schoenberg, Nancy E.
Publikováno v:
Journal of Community Health, 2015 Aug 01. 40(4), 714-724.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48716087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Aging & Physical Activity; Dec2020, Vol. 28 Issue 6, p844-853, 10p, 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph
Autor:
Keadle, Sarah Kozey, Martinez, Julian, Strath, Scott J., Sirard, John, John, Dinesh, Intille, Stephen, Arguello, Diego, Amalbert-Birriel, Marcos, Barnett, Rachel, Thapa-Chhetry, Binod, Cox, Melanna, Chase, John, Dooley, Erin, Marcotte, Rob, Tolas, Alexander, Staudemayer, John W.
Publikováno v:
Journal for the Measurement of Physical Behaviour; Sep2023, Vol. 6 Issue 3, p176-184, 9p
Publikováno v:
Journal for the Measurement of Physical Behaviour; Sep2023, Vol. 6 Issue 3, p185-192, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.