Zobrazeno 1 - 10
of 984
pro vyhledávání: '"Strategic positioning"'
Autor:
El Kolaly, Hoda, Khatcherian, Arpi
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2024, Vol. 14, Issue 3, pp. 1-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-10-2023-0422
Publikováno v:
Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, Vol 1, Iss 54 (2024)
The article presents the results of a study of the strategic positioning of enterprises using a two-dimensional matrix. The main goal of the study is to form a two-dimensional matrix for effectively assessing the strategic position of domestic enterp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c7baef2df3e4269b3479ed60c8890a6
Publikováno v:
مطالعات مدیریت راهبردی, Vol 14, Iss 55, Pp 299-317 (2023)
Introduction: Managers of organizations in today's completely turbulent environment have to identify the environmental factors that will cause competition in an uncertain environment due to the existence of numerous competitors and its rapid changes,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd8d0648b42c4fd9a8ed178f2aa72652
Publikováno v:
The CASE Journal, 2021, Vol. 17, Issue 3, pp. 295-319.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-11-2019-0110
Autor:
Huseyin Aldemir, Ferhan Sengur
Publikováno v:
Journal of Global Business Insights, Vol 7, Iss 2 (2022)
This study focused on how airline managers perceive their competitive positions. Based on the perceptions of the airline managers, strengths-weaknesses-opportunities-threats (SWOT) analyses were carried out. All scheduled and unscheduled passenger ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1257431287c4cb081df305a35327cee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Organization Theory & Behavior, 2020, Vol. 24, Issue 1, pp. 24-40.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOTB-01-2020-0009