Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Strategic account management"'
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2019, Vol. 40, Issue 4, pp. 18-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-04-2019-0066
Autor:
Pilon, Francois, Hadjielias, Elias
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2017, Vol. 32, Issue 2, pp. 310-325.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-05-2015-0100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Piercy, Nigel F., Lane, Nikala
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2007 Apr 01. 72(1), 87-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25075361
Publikováno v:
Industrial marketing management
Industrial marketing management, 2020, 417-434 p
Industrial marketing management, 2020, 417-434 p
International audience; Key account management (KAM) is an approach to sales management in which customers with high strategic importance for a company are identified and receive particular management attention. Selecting KAs is one of the most funda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8c085c8a37f70a42a6159b78be4bd02d
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02946092
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02946092
Autor:
Bernard Quancard, Andreas Hinterhuber
Purpose This paper aims to discuss the changing role of the strategic account manager (SAM). Design/methodology/approach This paper takes the form of an interview. Findings SAMs, in the future, will be ecosystem captains capable of managing complex r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ca8fba5fe71fbb6178d72513dc1845d4
http://hdl.handle.net/10278/3715858
http://hdl.handle.net/10278/3715858
Publikováno v:
Guesalaga, R, Gabrielsson, M, Rogers, B, Ryals, L & Marcos Cuevas, J 2018, ' Which resources and capabilities underpin strategic key account management? ', Industrial Marketing Management . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.05.006
Key account management (KAM) supports the profitability and financial sustainability of firms in business-to-business markets. It also attracts considerable academic research. However, KAM research remains largely atheoretical and lacking in conceptu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elias Hadjielias, Francois Pilon
Purpose This study aims to explore the dynamics enabling strategic account management (SAM) to function as a value co-creation selling model in the pharmaceutical industry. Design/methodology/approach Using an inductive qualitative research design, d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54650ecd94645861f30b3f05d2f11f0e
https://clok.uclan.ac.uk/16490/1/PDF_Proof.PDF
https://clok.uclan.ac.uk/16490/1/PDF_Proof.PDF
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.