Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Strandell‐Laine, Camilla"'
Autor:
Zlamal, Jaroslav, Gjevjon, Edith Roth, Fossum, Mariann, Solberg, Marianne Trygg, Steindal, Simen Alexander, Strandell-Laine, Camilla, Larsen, Marie Hamilton, Pettersen, Fredrik Solvang, Nes, Andréa Aparecida Gonçalves
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 10, Iss 1, p e25126 (2021)
BackgroundCritical thinking is an essential skill that nursing students need to develop. Technological tools have opened new avenues for technology-supported guidance models, but the challenges and facilitators of such guidance models, as well as how
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc4cc9ece31d46999fc0588dcedd4e9f
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice August 2022 63
Autor:
Anåker, Anna, Fagerström, Lisbeth, Wangensteen, Sigrid, Andersen, Irene Aasen, Henriksen, Jette, Svavarsdóttir, Margrét Hrönn, Thorsteinsson, Hrund Scheving, Strandell‐Laine, Camilla
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Caring Sciences; Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p648-656, 9p
Autor:
Nes, Andréa A.G. *, Fossum, Mariann, Steindal, Simen A., Solberg, Marianne Trygg, Strandell-Laine, Camilla, Zlamal, Jaroslav, Gjevjon, Edith L.R.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2020 103
Autor:
Strandell-Laine, Camilla, Leino-Kilpi, Helena, Löyttyniemi, Eliisa, Salminen, Leena, Stolt, Minna, Suomi, Reima, Saarikoski, Mikko
Publikováno v:
In Nurse Education Today September 2019 80:1-8
Autor:
Guejdad, Khadija, Ikrou, Ali, Strandell-Laine, Camilla, Abouqal, Redouane, Belayachi, Jihane, Alamri, Majed
Publikováno v:
Nursing Research & Practice; 5/21/2024, Vol. 2024, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today March 2015 35(3):493-499
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.