Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Strand, Natalie E."'
Autor:
Ball, Nicholas M., Brunner, Robert J., Myers, Adam D., Strand, Natalie E., Alberts, Stacey L., Tcheng, David
We apply machine learning in the form of a nearest neighbor instance-based algorithm (NN) to generate full photometric redshift probability density functions (PDFs) for objects in the Fifth Data Release of the Sloan Digital Sky Survey (SDSS DR5). We
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0804.3413
We explore how the local environment is related to the redshift, type, and luminosity of active galactic nuclei (AGN). Recent simulations and observations are converging on the view that the extreme luminosity of quasars is fueled in major mergers of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0712.2474
Autor:
Myers, Adam D., Richards, Gordon T., Brunner, Robert J., Schneider, Donald P., Strand, Natalie E., Hall, Patrick B., Blomquist, Jeffrey A., York, Donald G.
Publikováno v:
Astrophys.J.678:635-646,2008
We present spectroscopy of binary quasar candidates selected from Data Release 4 of the Sloan Digital Sky Survey (SDSS DR4) using Kernel Density Estimation (KDE). We present 27 new sets of observations, 10 of which are binary quasars, roughly doublin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0709.3474
Autor:
Ball, Nicholas M., Brunner, Robert J., Myers, Adam D., Strand, Natalie E., Alberts, Stacey L., Tcheng, David, Llorà, Xavier
Publikováno v:
Astrophys.J.663:774-780,2007
We apply instance-based machine learning in the form of a k-nearest neighbor algorithm to the task of estimating photometric redshifts for 55,746 objects spectroscopically classified as quasars in the Fifth Data Release of the Sloan Digital Sky Surve
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/0612471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychology of Learning and Motivation 2011 55:269-298
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 10/25/2010, Vol. 1289 Issue 1, p137-140, 4p
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 10/25/2010, Vol. 1289 Issue 1, p313-316, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.