Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Strain, Phil"'
Early Childhood Administrator Perspectives About Preschool Inclusion: A Qualitative Interview Study.
Autor:
Steed, Elizabeth A.1 (AUTHOR) elizabeth.steed@ucdenver.edu, Strain, Phil S.2 (AUTHOR), Rausch, Alissa2 (AUTHOR), Hodges, Abby2 (AUTHOR), Bold, Ellie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Mar2024, Vol. 52 Issue 3, p527-536. 10p.
Autor:
Roberts, Garrett J., Miller, Gloria E., Watts, Gavin W., Malala, Dina K., Amidon, Brigette E., Strain, Phil
Publikováno v:
Beyond Behavior, 2020 Apr 01. 29(1), 42-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26921930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research & Practice for Persons with Severe Disabilities. Sep2021, Vol. 46 Issue 3, p173-183. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research and Practice for Persons with Severe Disabilities; September 2021, Vol. 46 Issue: 3 p173-183, 11p
Autor:
Strain, Phil S.1, Joseph, Gail E.1
Publikováno v:
Topics in Early Childhood Special Education. Spring2004, Vol. 24 Issue 1, p39-50. 12p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
McKenna, John W., Roberts, Garrett J., Miller, Gloria E., Watts, Gavin W., Malala, Dina K., Amidon, Brigette E., Strain, Phil
Publikováno v:
Beyond Behavior; April 2020, Vol. 29 Issue: 1 p42-51, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.