Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Straßburg, HM"'
Publikováno v:
Aktuelle Neurologie; 20240101, Issue: Preprints
Publikováno v:
Das Gesundheitswesen. 64:527-533
16 Kinder mit spastischen Zerebralparesen und 25 geistig behinderte Kinder wurden mit den Skalen „Self Care” und „Mobility” des Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI) untersucht. Die altersnormierten PEDI-Werte wurden mit der Ein
Publikováno v:
Medicine & Science in Sports & Exercise. 31:1218-1225
Single-leg Wingate Test in children: reliability and optimal braking force. Med. Sci. Sports Exerc., Vol. 31, No. 8, pp. 1218-1225, 1999. Single-leg cycle ergometry employing the protocol of the Wingate Test (WAnT) has been used to assess unilateral
Publikováno v:
Neuropediatrics. 37(3)
We report on 4 boys from 3 families presenting initially in infancy with an acute onset of flaccid tetraparesis and areflexia, resembling Guillain-Barre syndrome (GBS). However, the cerebrospinal fluid (CSF) protein was normal, while serum and CSF la
Autor:
Strassburg Hm
Publikováno v:
Klinische Pädiatrie. 223:205-206
Autor:
D. Wenzel, Walburga Meier, Thorsten Langer, Ueberall Ma, Walter J. Huk, Holger Hertzberg, K. Berger‐Jones, Skirl G, Jörn D. Beck, Rudolf Korinthenberg, Strassburg Hm
Publikováno v:
European journal of pediatrics. 156(9)
Monitoring of therapy-related late effects after acute lymphoblastic leukaemia (ALL) therapy in childhood has become an increasingly important field in posttherapeutic patient surveillance. The usefulness of neurophysiological investigations (e.g. EE
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.