Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Strömwall, L."'
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
During the past decades there has been an increase in mental ill-health problems among children. Social-emotional learning (SEL) has shown promise to promote well-being by supporting children in developing abilities to cope with everyday difficulties
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf6617d7f0024223a11483b3fdf8d54d
Autor:
Denault, V., Plusquellec, P., Jupe, L. M., St-Yves, M., Dunbar, N. E., Hartwig, M., Sporer, S. L., Rioux-Turcotte, J., Jarry, J., Walsh, D., Otgaar, H., Viziteu, A., Talwar, V., Keatley, D. A., Blandón-Gitlin, I., Townson, C., Deslauriers-Varin, N., Lilienfeld, S. O., Patterson, M. L., Areh, I., Allan, A., Cameron, H. E., Boivin, R., Ten Brinke, L., Masip, J., Bull, R., Cyr, M., Hope, L., Strömwall, L. A., Bennett, S. J., Menaiya, F. A., Leo, R. A., Vredeveldt, A., Laforest, M., Honts, C. R., Manzanero, A. L., Mann, S., Granhag, P. -A, Ask, K., Fiona Gabbert, Guay, J. -P, Coutant, A., Hancock, J., Manusov, V., Burgoon, J. K., Kleinman, S. M., Wright, G., Landström, S., Freckelton, I., Vernham, Z., Koppen, P. J.
Publikováno v:
Revue Internationale de Criminologie et de Police Technique et Scientifique, 73(1), 15-44. Polymedia Meichtry SA
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
For security and justice professionals, the thousands of peer-reviewed articles on nonverbal communication represent important sources of knowledge. However, despite the scope of the scientific work carried out on this subject, professionals can turn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::535608295672032330cdfa9e4a97ccd9
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/1cf55519-d20b-4c8e-9906-b5c13ea85770
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/1cf55519-d20b-4c8e-9906-b5c13ea85770
Publikováno v:
Memory: reliability and personality. Proceedings of the Second Joint Nordic PhD course in legal and investigative psychology, 57-67
STARTPAGE=57;ENDPAGE=67;TITLE=Memory: reliability and personality. Proceedings of the Second Joint Nordic PhD course in legal and investigative psychology
STARTPAGE=57;ENDPAGE=67;TITLE=Memory: reliability and personality. Proceedings of the Second Joint Nordic PhD course in legal and investigative psychology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::55b9d0e653add5cdcebee4d2ed9d60ba
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/a79bc751-93cb-4d64-a6b6-848cc55e3bc7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/a79bc751-93cb-4d64-a6b6-848cc55e3bc7
Publikováno v:
Memory: Realiability and personality, 37-46
STARTPAGE=37;ENDPAGE=46;TITLE=Memory: Realiability and personality
STARTPAGE=37;ENDPAGE=46;TITLE=Memory: Realiability and personality
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::77b70ea25f9439f56c8742d9e8a6395b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/735b799f-6cdd-4f9e-b9d5-2ac859632366
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/735b799f-6cdd-4f9e-b9d5-2ac859632366
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Granhag PA; Department of Psychology, Göteborg University, Sweden. pag@psy.gu.se, Strömwall LA
Publikováno v:
The Journal of psychology [J Psychol] 2001 Nov; Vol. 135 (6), pp. 603-20.