Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Stout, Wyntre"'
Autor:
Brandone, Amanda C.1 (AUTHOR) acb210@lehigh.edu, Stout, Wyntre1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2023, Vol. 24 Issue 3, p375-396. 22p.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development August 2020 60
Autor:
Brandone, Amanda C., Stout, Wyntre
Publikováno v:
Child Development; Mar2024, Vol. 95 Issue 2, pe139-e154, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stout, Wyntre1 was214@lehigh.edu, Karahuta, Erin1, Laible, Deborah1, Brandone, Amanda C.1 acb210@lehigh.edu
Publikováno v:
Infancy. Mar2021, Vol. 26 Issue 2, p271-290. 20p.
Autor:
Brandone, Amanda C.1 (AUTHOR) acb210@lehigh.edu, Stout, Wyntre1 (AUTHOR), Moty, Kelsey2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Mar2020, Vol. 23 Issue 2, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dev Sci
Infants' understanding of the intentional nature of human action develops gradually across the first year of life. A key question is what mechanisms drive changes in this foundational social-cognitive ability. The current studies explored the hypothe