Zobrazeno 1 - 10
of 282
pro vyhledávání: '"Stout, CD"'
Autor:
Mercer Fm, Srivastava Rr, Colon-Leyva Mc, Shah Rj, Chen Ay, Moreno Mp, Dickinson Pd, Gregory R. Samanez-Larkin, Christopher H. Yoo, Soulios Ee, Vandekerckhove, Peter S. Whitehead, Edwards Ja, Sridhar Hs, Bakshi M, McGann Sw, Kimble A, Stanback Ie, Francis Lm, Koprowski Kl, Nichols Et, Linares Ar, Medrano Va, Skelton Rn, Halverson Cf, Shyirahayo Ci, Peterson Hc, King Mm, Dietzel Jm, Staley Tg, Ansah-Yeboah Aa, Srivatsa Sv, Gambuti Kk, Lester Rl, Wong Ke, Irons Sp, Dent Gy, Apeadu Gm, Carter Mm, Hamill Hr, Citron Ke, Sam E, Li J, Cheek C, Pant P, Richardson Jp, Suh Yj, Stout Cd, Liang N, Bock Pe, Grant C, Johnson Cp, Gray Mb, Hernandez N, Nevid Dr, Charlotte Moore, Soja J
The present study examined associations between physical activity, sleep, and academic outcomes in undergraduate students (N = 52). More consistent sleep throughout the semester (lower sleep variability) was associated with higher homework grades. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::93a50c6b557ed2b234766e949d0e4f4a
https://psyarxiv.com/6x8su
https://psyarxiv.com/6x8su
All naturally occurring ferredoxins that have Cys-X-X-Asp-X-X-Cys motifs contain [4Fe-4S](2+/+) clusters that can be easily and reversibly converted to [3Fe-4S](+/0) clusters. In contrast, ferredoxins with unmodified Cys-X-X-Cys-X-X-Cys motifs assemb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fd5299109870156ef1faaa11ee94672a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b4576917-2af5-4985-819b-4f0e4af02e60
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b4576917-2af5-4985-819b-4f0e4af02e60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.