Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Stourm, Valeria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stourm, Valeria a, Bradlow, Eric T. b
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing June 2023 40(2):276-293
Autor:
Stourm, Valeria, Neslin, Scott A., Bradlow, Eric T., Breugelmans, Els, Chun, So Yeon, Gardete, Pedro, Kannan, P. K., Kopalle, Praveen, Park, Young-Hoon, Amariles, David Restrepo, Thomadsen, Raphael, Liu-Thompkins, Yuping, Venkatesan, Rajkumar
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Dec 01. 31(4), 405-418.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739825
Autor:
Stourm, Valeria, Bax, Eric
Media publisher platforms often face an effectiveness-nuisance tradeoff: more annoying ads can be more effective for some advertisers because of their ability to attract attention, but after attracting viewers' attention, their nuisance to viewers ca
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1411.0710
Autor:
Stourm, Valeria a, *, Bax, Eric b
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing September 2017 34(3):622-640
Autor:
STOURM, VALERIA1 vale-riam@wharton.upenn.edu, BRADLOW, ERIC T.2,3,4 ebradlow@wharton.upenn.edu, FADER, PETER S.5,6 faderp@wharton.upenn.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2015, Vol. 52 Issue 2, p253-267. 15p. 1 Diagram, 10 Charts, 10 Graphs.
Autor:
Chun, So Yeon (AUTHOR) soyeon.chun@insead.edu, Hamilton, Rebecca W. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2024, Vol. 61 Issue 5, p858-871. 14p.
Autor:
Liu, Jia1 (AUTHOR) jialiu@ust.hk, Ansari, Asim2 (AUTHOR) maa48@columbia.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2020, Vol. 57 Issue 3, p422-444. 23p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 10 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Gubíniová, Katarína1 (AUTHOR) katarina.gubiniova@fm.uniba.sk, Moller, Thorsten Robert1 (AUTHOR) silvia.trelova@fm.uniba.sk, Treľová, Silvia1 (AUTHOR), Jarossová, Malgorzata Agnieszka2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387). Jun2023, Vol. 13 Issue 6, p152. 12p.
Autor:
VISWANATHAN, MADHU (AUTHOR) madhu@email.arizona.edu, LI, XIAOLIN (AUTHOR) xiaolin.li@utdallas.edu, JOHN, GEORGE (AUTHOR) johnx001@umn.edu, NARASIMHAN, O. M. (AUTHOR) o.narasimhan@lse.co.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2018, Vol. 55 Issue 3, p368-381. 14p. 1 Diagram, 9 Charts, 6 Graphs.