Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Stoufflet, J."'
Autor:
Messaoudi, S., Stoufflet, J., Fouquet, C., Doulazmi, M., Allam, A., Paillard, T., Trembleau, A., Caillé, I.
Publikováno v:
bioRxiv
The Fragile X Syndrome (FXS) is the most common form of inherited intellectual disability, and the first monogenic cause of Autism Spectrum Disorder. FXS is caused by the absence of the RNA-binding protein FMRP (Fragile X Mental Retardation Protein).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::ba7bbf76e86d4a2927b95207b0d9b474
https://europepmc.org/articles/PMC10028813/
https://europepmc.org/articles/PMC10028813/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nature Communications
Nature Communications, 2017, 8 (1), pp.282. ⟨10.1038/s41467-017-00283-3⟩
Nature Communications, Vol 8, Iss 1, Pp 1-14 (2017)
Nature Communications, Nature Publishing Group, 2017, 8 (1), pp.282. ⟨10.1038/s41467-017-00283-3⟩
Nature Communications, 2017, 8 (1), pp.282. ⟨10.1038/s41467-017-00283-3⟩
Nature Communications, Vol 8, Iss 1, Pp 1-14 (2017)
Nature Communications, Nature Publishing Group, 2017, 8 (1), pp.282. ⟨10.1038/s41467-017-00283-3⟩
International audience; To form functional neural circuits, neurons migrate to their final destination and extend axons towards their targets. Whether and how these two processes are coordinated in vivo remains elusive. We use the zebrafish olfactory
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::82bb28400ec717a4c0f3efae367e84c5
https://hal.sorbonne-universite.fr/hal-01580406
https://hal.sorbonne-universite.fr/hal-01580406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.